Z przewiązanymi oczami
Carlos Saura ponownie stał się obiektem analizy recenzenta. Na podstawie jego filmów można wnioskować o sposobie patrzenia reżysera na rzeczywistość, będącą zwykle obrazem przeciwstawnych dążeń, jak realność i sztuka, pamięć i wyobraźnia, pogranicze snu, sztuki i jawy.
Zdjęcie:
Geraldine Chaplin.
Zdjęcie:
Geraldine Chaplin.
Aleksander Ledóchowski, Z przewiązanymi oczami, Carlos Saura, Geraldine Chaplin, Nakarmić kruki, Elizo, moje życie, Rafael Azcona, La madriguera, Ogród rozkoszy, Anna i wilki, Kuzynka Angelica, kompleks Pigmaliona, Mrożony peppermint, Pigmalion, Jean-Philippe Rameau, pogranicze snu, sztuki i jawy, realność i sztuka, pamięć i wyobraźnia, Motyw Melpomeny, akty terroru, torturowanie ludzi, kultura iberyjska, wątki mitologizujące, Brzezina, Andrzej Wajda
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 37/1978
- strona 2 wydanie: 37/1978
- strona 3 wydanie: 37/1978
- strona 4 wydanie: 37/1978
- strona 5 wydanie: 37/1978
- strona 6 wydanie: 37/1978
- strona 7 wydanie: 37/1978
- strona 8 wydanie: 37/1978
- strona 9 wydanie: 37/1978
- strona 10 wydanie: 37/1978
- strona 11 wydanie: 37/1978
- strona 12 wydanie: 37/1978
- strona 13 wydanie: 37/1978
- strona 14 wydanie: 37/1978
- strona 15 wydanie: 37/1978
- strona 16 wydanie: 37/1978
- strona 17 wydanie: 37/1978
- strona 18 wydanie: 37/1978
- strona 19 wydanie: 37/1978
- strona 20 wydanie: 37/1978
- strona 21 wydanie: 37/1978
- strona 22 wydanie: 37/1978
- strona 23 wydanie: 37/1978
- strona 24 wydanie: 37/1978