Strefa ochronna
Czy kino jest w stanie odkryć najgłębsze warstwy osobowości człowieka? Na to pytanie odpowiada filozoficznie Aleksander Ledóchowski.
Zdjęcia:
Kadr z filmu „Anna i wilki” Carlosa Saury.
„Portret rodzinny we wnętrzu” Luchino Viscontiego.
Zdjęcia:
Kadr z filmu „Anna i wilki” Carlosa Saury.
„Portret rodzinny we wnętrzu” Luchino Viscontiego.
Aleksander Ledóchowski, felieton, Strefa ochronna, Anna i Wilki, Carlos Saura, Portret rodzinny we wnętrzu, Luchino Visconti, świątynia Apollo Pytyjskiego, Poznaj siebie, Św. Augustyn, Kent, Wyznania, Jean Jacques Rousseau, Conrad, Dostojewski, Obcy, Camus, Bergman, Szukszyn, kino rosyjskie, kino radzieckie, Buñuel, Bunuel, Mleczna droga, reminiscencje z młodości, Coppola, Johnny poszedł na wojnę, studium egzystencjalne, ludzka świadomość
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 9/1978
- strona 2 wydanie: 9/1978
- strona 3 wydanie: 9/1978
- strona 4 wydanie: 9/1978
- strona 5 wydanie: 9/1978
- strona 6 wydanie: 9/1978
- strona 7 wydanie: 9/1978
- strona 8 wydanie: 9/1978
- strona 9 wydanie: 9/1978
- strona 10 wydanie: 9/1978
- strona 11 wydanie: 9/1978
- strona 12 wydanie: 9/1978
- strona 13 wydanie: 9/1978
- strona 14 wydanie: 9/1978
- strona 15 wydanie: 9/1978
- strona 16 wydanie: 9/1978
- strona 17 wydanie: 9/1978
- strona 18 wydanie: 9/1978
- strona 19 wydanie: 9/1978
- strona 20 wydanie: 9/1978
- strona 21 wydanie: 9/1978
- strona 22 wydanie: 9/1978
- strona 23 wydanie: 9/1978
- strona 24 wydanie: 9/1978