Reportaż do wzięcia
Nadanie fabule cech dokumentu wpływa na autentyzm filmu, z czego doskonale zdają sobie sprawę reżyserzy. O modzie na reportaż w kinie fabularnym pisze Stefan Kozicki.
Za zdjęciu:
- kadr z filmu "Kochaj albo rzuć" Sylwestra Chęcińskiego.
Za zdjęciu:
- kadr z filmu "Kochaj albo rzuć" Sylwestra Chęcińskiego.
Reportaż do wzięcia, Kochaj albo rzuć, Sylwester Chęciński, Personel, Kieślowski, Kochajmy się, Wojciechowski, parada pułaskiego, Człowiek z marmuru, Wajda, Ewa kruk, Babie lato, Kąkolewski, Ktokolwiek wie, Kutz, Zbrodniarz, który ukradł zbrodnię, Majewski, Ambroziewicz, Zaraza, Załuski, Rowiński, Krótkie życie, Kuźmiński, Krasicki, Zapis zbrodni, Trzos-Rastawiecki, Falkowska, Nie zaznasz spokoju, Waśkowski, Andrzej Mularczyk, Jerzy Janicki
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 21/1978
- strona 2 wydanie: 21/1978
- strona 3 wydanie: 21/1978
- strona 4 wydanie: 21/1978
- strona 5 wydanie: 21/1978
- strona 6 wydanie: 21/1978
- strona 7 wydanie: 21/1978
- strona 8 wydanie: 21/1978
- strona 9 wydanie: 21/1978
- strona 10 wydanie: 21/1978
- strona 11 wydanie: 21/1978
- strona 12 wydanie: 21/1978
- strona 13 wydanie: 21/1978
- strona 14 wydanie: 21/1978
- strona 15 wydanie: 21/1978
- strona 16 wydanie: 21/1978
- strona 17 wydanie: 21/1978
- strona 18 wydanie: 21/1978
- strona 19 wydanie: 21/1978
- strona 20 wydanie: 21/1978
- strona 21 wydanie: 21/1978
- strona 22 wydanie: 21/1978
- strona 23 wydanie: 21/1978
- strona 24 wydanie: 21/1978