Kontrowersyjne patroszenie
O twórczości Alaina Resnaisa oraz filmie „Opatrzność” z przesłaniem „aby to, co kreuje literat, było mądrzejsze od tego, o czym mówi prywatnie”.
Zdjęcie:
Kadr z filmu „Opatrzność”.
Zdjęcie:
Kadr z filmu „Opatrzność”.
Jerzy Górzański, recenzja, Kontrowersyjne patroszenie, Opatrzność, Alain Resnais, John Giełgud, Ellen Burstyn, Dirk Bogarde, Władysława Kopaliński, kontrowersja, Rybkowski, Bareja, duch awangardy, Prowidence, Hiroszima, moja miłość, Jean Pierre Brossard, Marguerite Duras, Robbe-Grillet, Semprun, Cayrol, Sternberg, David Mercer, Zeszłego roku w Marienbadzie, Muriel, Wojna się skończyła, Kocham cię, kocham, Krzysztof Penderecki, Stavisky, Perrault, Providence, Bergman, Jak w zwierciadle, Godzina wilka, Charlie Bubbles, Bryll, Albert Finney, Liza Minnelli, Kabaret, sytuacja wewnętrzna pisarza, stan świadomości, John Gielgud, mądry, sztuczny film
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 16/1978
- strona 2 wydanie: 16/1978
- strona 3 wydanie: 16/1978
- strona 4 wydanie: 16/1978
- strona 5 wydanie: 16/1978
- strona 6 wydanie: 16/1978
- strona 7 wydanie: 16/1978
- strona 8 wydanie: 16/1978
- strona 9 wydanie: 16/1978
- strona 10 wydanie: 16/1978
- strona 11 wydanie: 16/1978
- strona 12 wydanie: 16/1978
- strona 13 wydanie: 16/1978
- strona 14 wydanie: 16/1978
- strona 15 wydanie: 16/1978
- strona 16 wydanie: 16/1978
- strona 17 wydanie: 16/1978
- strona 18 wydanie: 16/1978
- strona 19 wydanie: 16/1978
- strona 20 wydanie: 16/1978
- strona 21 wydanie: 16/1978
- strona 22 wydanie: 16/1978
- strona 23 wydanie: 16/1978
- strona 24 wydanie: 16/1978