Śmierć przy pracy
Film kinowy umiera we Włoszech, ale film telewizyjny ma się dobrze, jak nie bardzo dobrze. Wprawdzie Fellini uważa film telewizyjny jako gorszy gatunek, ale wiele z filmów telewizyjnych dostało się do kin z dużym sukcesem. O produkcji „Śmierć przy pracy” Gianni Amelio.
Zdjęcie:
Federico Pacifici.
Zdjęcie:
Federico Pacifici.
Maria Oleksiewicz, Śmierć przy pracy, Z ekranów świata, kino włoskie, Gianni Amelio, Fellini, Klowni, bracia Taviani, We władzy ojca, Ermanno Olmi, Drzewo na saboty, telewizja uśmierca kino, Alain Resnais, Claude Chabrol, Brzezina, Wajda, Cannes, Śmierć przy pracy, Gianni Amelio, FIPRESCI, Młodzi autorzy włoskiej telewizji, Alessandro Signetto, Guglielmo Volonterio, Vittorio De Seta, Hanns Heinz Ewers, Edgar Allan Poe, E.T.A. Hoffmann, Pająk, klasyczny utwór gotycki, Jean Cocteau, Bernard Herrmann, Hitchcock
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 42/1978
- strona 2 wydanie: 42/1978
- strona 3 wydanie: 42/1978
- strona 4 wydanie: 42/1978
- strona 5 wydanie: 42/1978
- strona 6 wydanie: 42/1978
- strona 7 wydanie: 42/1978
- strona 8 wydanie: 42/1978
- strona 9 wydanie: 42/1978
- strona 10 wydanie: 42/1978
- strona 11 wydanie: 42/1978
- strona 12 wydanie: 42/1978
- strona 13 wydanie: 42/1978
- strona 14 wydanie: 42/1978
- strona 15 wydanie: 42/1978
- strona 16 wydanie: 42/1978
- strona 17 wydanie: 42/1978
- strona 18 wydanie: 42/1978
- strona 19 wydanie: 42/1978
- strona 20 wydanie: 42/1978
- strona 21 wydanie: 42/1978
- strona 22 wydanie: 42/1978
- strona 23 wydanie: 42/1978
- strona 24 wydanie: 42/1978