Hiszpańskie „co robić?”
„Długi weekend” Juana Antonio Bardema to kompilacja modnych motywów, rodem z USA, ale również ciekawa analiza społeczna Hiszpanii po śmierci generała Franco.
Zdjęcie:
Kadr z filmu „Długi Weekend” reż. Juan Antonio Bardem.
Zdjęcie:
Kadr z filmu „Długi Weekend” reż. Juan Antonio Bardem.
Czesław Dondziłło, Hiszpańskie „co robić?”, Długi Weekend, Juan Antonio Bardem, Alfredo Landa, Paco Algora, Victoria Abril, Śmierć rowerzysty, problematyka obyczajowo-społeczno-polityczna, satyryczne intencje, struktury frankistowskiej Hiszpanii, kinematografia walczących, kompilacja modnych motywów, świadomość klasowa, dojrzałość polityczna, rewolucyjne psalmy Jancsó, Swobodny jeździec, Znikający punkt, rozszerzający się obraz społeczeństwa, karykaturalny neohedonizm, diagnoza społeczna, usztywnienie narracji
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 36/1978
- strona 2 wydanie: 36/1978
- strona 3 wydanie: 36/1978
- strona 4 wydanie: 36/1978
- strona 5 wydanie: 36/1978
- strona 6 wydanie: 36/1978
- strona 7 wydanie: 36/1978
- strona 8 wydanie: 36/1978
- strona 9 wydanie: 36/1978
- strona 10 wydanie: 36/1978
- strona 11 wydanie: 36/1978
- strona 12 wydanie: 36/1978
- strona 13 wydanie: 36/1978
- strona 14 wydanie: 36/1978
- strona 15 wydanie: 36/1978
- strona 16 wydanie: 36/1978
- strona 17 wydanie: 36/1978
- strona 18 wydanie: 36/1978
- strona 19 wydanie: 36/1978
- strona 20 wydanie: 36/1978
- strona 21 wydanie: 36/1978
- strona 22 wydanie: 36/1978
- strona 23 wydanie: 36/1978
- strona 24 wydanie: 36/1978